Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, June 25, 2013

Study dan buat kerja di PPAS






Assalamualaikum..


haritu kan kami ke PPAS. jangan la anggap aku ni rajin sangat pergi pustakaan tapi yang best tu tempat dia cantik, tapi masa tu  masa cuti, so, jangan expect la ada kelapangan tempat dekat PPAS tu. konfem penuh. Saja je pergi sana untuk ade internet. tapi yang tak best bila orang ramai gila pastu tak ada plug dan internet tak kuat pun. choyyy!!


menyesal sebenarnya pergi sana. sebab tak sesuai pada aku. memang la sedap dan cantik tempatnya tapi ada sesetengah masa macam ni jadi tak best. dengan tak ada internet dan so on. nak on laptop pun tak ada plug. aku cadangakan lepas mamak KHALIFAH tak mahu pulak. khalifah dah la murah pastu tu internet laju bak hang. dulu aku selalu kot bawak laptop pergi sana main dan buat kerja. jadi memang laju. pastu makan pun mampu nak bayar. tahu la akhir2 sem ni semuanya kena bercatu okeh. bukan apa tak mampu dah nak makan benda mahal2. kena jimat2. huuuu..


jadi inilah hasilnya. pergi sana tak ada plug pastu bayar pc dan main dengan computer sana je. sejam seringgit. hah, melayang rm2 sebab main laptop. kahkahkah. nak buat macam mana kan. benda kita pun tak nak. tapi dah sampai situ. 


ni lebihnya ambik gambar.












inilah hasilnya bila kami kebosanan nak balik dah. posing sana sini tanpa hiraukan orang lain yang ada dekat sana jugak. pedulik...


hahaha.. aku tak tahu nak cerita apa lagi. sesungguhnya kehidupan aku sangat boring rupanya. hikhik


k bai!





No comments: