Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, June 12, 2013

Kenduri Kawen sepupu





Assalamulaikumm...


huhahaha.. malam ni aku relax sikit. so boleh mula berpeleseran di blog ni malam ni. kalau tak asik pikir pasal Independent Study dengan esemen yang berderet-deret tu je. asik2 nak buat itu la, nak buat inilah. semua macam2 kerja akhir sem ni. jangan terkejut sangat la perangai tu. dah la suka buat last minit. memang redha je la kalau nak hantar esemen esok konpem harini malam tak tidur. wahahaha..


malam kita lupakan dulu pasal esemen dan belajar. kita bersuka ria dengan baca blog orang dan tulis blog sendiri ye. lama sangat aku tak blokwalking baca satu2 apa korang tulis. kali ni nak buat. entah sampai pukul  berapa aku nak membaca cerita best korang ni. kalau aku baca cerita korang ni konpem semangat aku nak menulis dalam blog ni meluap2 semua. bukan main lagi. cuba kalau lama tak blogwalking, rasa macam lemau gila nak menulis. heheehe.. kira korang ni macam pembakar semangat aku la. hehehe..


haritu aku pergi kenduri kawen sepupu aku dekat Persada Johor. waahhh.. berusaha sangat aku nak pergi sana, siap beli baju bagai. kakak aku pulak usha je baju aku tu. dah dia yang belanja kan. kalau dia nak pinjam pakai aku tak kesah je. pakai la. baju dia pun banyak je aku pinjam pakai. hehehe.. 


dapat je jemputan kat Persada terus mak and akak aku beria nak pergi. yalah, tak pernah pergi kenduri kawen dekat Persada. haritu akak aku datang Persada masa ikut aku pergi majlis Johor Tourism Award je. malu2 masa tu. tak kenal kan. kali ni tak malu la sebab suka sangat. hehehe..


aku satu family semua pergi. resepsi malam. so kita makan malam tapi makan nasik beryani jugak la. hehehe..








gambar aku dengan family aku. walaupun ambik gambar dekat toilet tapi aku suka. toilet bersih. hehehe





dan ni door giftnya. cantik. nampak sedap tapi aku lupa nak makan. sebab balik dah lambat. smapai rumah dah pukul 12 lebih. kemas2 beg sampai pukul 1 lebih.  terus tidur. tak ingat langsung nak makan je nak bawak benda ni. hehehe..


memang best la buat kenduri dekat Persada tapi duit mengalir laju la. hehehehe..


k.. bai!




No comments: