Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, April 16, 2013

Selamat hari selasa






Assalamualaikum dan selamat pagi!



apa khabar semua? sihat? ewahh.. pagi2 ni rasa lapar sangat2. orang lain semua tak bangun lagi. aku memang kalau dah lepas solat subuh jadi mata segar sebab pepagi dah cuci muka semua kan? nak tidur balik tu kadang2 tak boleh. kadang2 kalau ngantok snagat boleh jugak tidur lepas tu. kuikuikui..


aku bangun2 je ingatkan hari ni hari rabu. tapi masih bertenang. hahaha.. padahal hari rabu ade test tau. test yang paling ditakuti sebab test satu pun dah long essay. perghhh.. apalah yang nak di goreng dalam tu. silap goreng memang la menangis kau dengan lect tu. percayalah sesungguhnya aku amat takut. 


ahahaa.. hari2 cerita pasal aku dekat kelas, aku dengan lect. presentation. abis tu nak cerita apa lagi kan? student katanya mestilah cerita pasal hal2 belajar jugak. takkan aku nak cerita pasal keadaan dalam kapal atau kapal terbang kan? dah aku pun tak tau macam mana dalam tu. kalau cerita dalam hotel aku tahulahhhh.. kata student hotel management. kannnn.. hahahaa..








tahu la macam mana hal2 hotel2 ni. sebab aku dalam bidang ni kan. ni gambar masa aku diploma dan degree. hehehe.. praktikal dia dua tempat berbeza. 


hehehe.. sekian sahaja bebelan saya hari ini. hehehe.. 



babai!





1 comment:

nadia farahida said...

hehe, hari2 cerita pasal kelas, pasal lecturer, pasal assignment ye.. :) xpe, nak buat macam mana. tu namanya student berjaya. :) lain la kalau dah kawen, ada anak. boleh cite pasal laki, pasal anak. muahahahhahaha