Happy Cat Kaoani -->

Friday, April 19, 2013

Bermulalah cuti mid term saya!





Assalamualikumm..



yeaaa!! esok pulang ke kampung halaman! sukanya. dengan ini cuti mid term kami bermula. maknanya dah separuh perjalanan kami disini. hampir ke penamat. tapi bila balik nanti kerja berderet2. test, pun ade jugak. mula la tensen dengan itu ini. dengan event la. dengan trip la. semua memerlukan perhatian masing2. waaa.. 


esok aku balik pagi. pukul 9 dah naik bas dekat Klang. so aku dah kol teksi esok ambik aku dekat Puncak ni bawak pergi klang. kemain la payahnya kan nak balik. mahal pulak tu rm30. kalau kat shah alam ni senang je. kol teksi 5min kemudian dah ade dekat luar. bawak pergi mana2. dah la tak mahal sangat. heheee...


biasalah. harga yang perlu kita bayar demi menimba ilmu. biasalahhh..bebel2 buat apa iza? hahaha..


diharap perjalanan aku esok baik2 sahaja. dan yang paling penting ADA TIKET BAS esok! mintak2 la ade waktu yang aku nak tu. jangan la tak ada. sedihnya. kalau tak ada kena balik pukul 10 pulak. ishhh.. mintak2 jangan la. mintak2 ade la pukul 9 esok. huuuuu.. doakan tau!


minggu ni settle dua test. naik cuti ada lagi dua test. dalam cuti kena buat IS jugak. emel dekat dia. jangan tak emel. perghh.. aku tensen sebenarnya ni. balik rumah nanti aku bukan ade internet. nak kena pergi kedai baru ada internet. gila old skool aku rasa nak kena pergi cc baru dapat internet. ade jugak karang aku usha mak aku mintak broadband kang. hadoi.. guna YES la. best dak YES?? suggest sikit..hehehe


aku dah la nak kena buat macam2 cuti ni. rasa tensen pulak sebab time cuti pun ade kerja yang menghambat kesana kemari. rasa tak bebas sepenuhnya! huaaaa...


aku mau pulang dengan keadaan tenang2 je. tamau serabutkan diri pikir macam2 benda. lantakkkk..hahahha


aku nak berkemas ni. jumpa esok2. hehehee..



 






p/s :: makcik kantin sekolah. tapi dia cun woooo.. hikhikhik




1 comment:

izyantyPersonalTaste said...

semoga slmat smpai

jemput join contest

http://izyanty.blogspot.com/2013/04/giveaway-contest-izyanty-collection-2013.html