Happy Cat Kaoani -->

Monday, April 29, 2013

Esok isnin? owh..






Assalamulaikumm..



sihat tak semua? aku sihat2 sahaja. wohaaa... esok isnin? malasnya la hai.. sungguh la. kenapa esok isnin? tensen tahu tak?? selepas cuti seminggu, ni baru balik puncak alam semula. sebab tu aku senyap. rindu aku tak? rindu kan? kan? kan?? hehehe..


jangan malu2 nak mengaku rindu kat aku. kahkahkah. perasaan. sila perasan. aku ni balik kampung bukan pun buat apa. tengok tv. bukan study apa pun. bawak je buku balik. tapi tak study. aku ni balik buat notes je. lepas tu teman mak kesana kemari. bawak mak itu ini. hehehe..


minggu ni ada beberapa hari je kelas. isnin selasa kelas. rabu cuti sebab 1 Mei. khamis maybe ade kelas dan jumaat memang tak ada kelas. lepas tu sabtu cuti, ahad memang la sebab mengundi. Isnin dan selasa minggu depan cuti lagi. haaaa.. kan banyak gila cutinya. seronok dengar banyak cuti tapi dalam amsa yang sama aku risau jugak banyak cuti ni. maknanya banyak la kelas ganti. banyak kerja tertangguh dan melambatkan proses event. nak uruskan itu ini mana boleh time cuti. mesti time kelas biasa kan. 


haa.. aku ingat nak beli powerbank. boleh la support sematpon aku yang cepat benau abis bateri ni. aku rasa duit nuffnang ni dah cukup untu beli seketul powerbank. haruskah aku cash out? eiii.. sayangnya... rasa nak kumpul banyak2 sampai satu tahap yang aku rasa nak keluarkan. cea... nak tunggu banyak tu bila la agaknya. aku ni bukan sape orang kenal. bukan best sangat blog ni. so, tak banyak la nuffnang aku. biasa je.


berapa eh harga powerbank biasanya? aku ade jumpa macam2 harga. tak tahu mana yang murah. mana yang baik. berapa pin. berapa lama tahan. semua tak tahu. anyone yang nak berikan aku pengetahuan sikit?? almaklumla aku ni bukan bijak mana. nak tahu sikit2 supaya tak kena tipu masa beli nanti. tapi kalau ada sesiapa yang murah hati nak belikan pun bagus jugakkk..hahahaha.. masalahnya ada ke? 


dah2. stop membebel. hari dah semakin larut malam. baju tak gosok lagi. esok nak pergi awal sebab nanti berebut naik lift. lift memang banyak. tapi kerana kempen jom beratur tu membuatkan keadaan jadi slow dan kena beratur panjang. 







nah seketul picture aku berwarna warni. suka woh warna dia. hikhik. 



babai!



=D




No comments: