Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 27, 2013

Tak ada malam yang relax!






Assalamualaikum..



selamat pagi semua. dah bangun belum ni? dah sarapan? belum? samalah kita belum sarapan. dah buat air teh susu nak makan dengan biskut tapi belum lagi. buat air panas2 biar sekejap, biar dia suam2 kuku then baru minum. sebelum tu update blog sepam dua. hehehee..


semalam pun hari yang penat buat aku. mengantuk ya rabbi! tak boleh tahan punya. lepas isyak je aku pengsan. tak ingat apa dah. tak pasti la aku tidur pukul berapa. tak ingat langsung. tau2 je tertidur tapi tak mampu nak bangun, sebab terlalu mengantok. ade kawan aku datang rumah aku perasan tapi aku tak mampu bangun dan bukak mata. aku mamai2 macam tu je la. aku pun tak paham dengan diri aku malam tadi. macam makan ubat tidur. hahaha..


ni aku bangun awal la. sebab tidur awal kan. siap mandi semua. nak sarapan je. hari ni hari rabu so relax sikit la tak adalah tensen sangat dengan kerja2. ada je yang menanti tiap2 malam kan. tak ade la relax2 macam selalu. tak apamungkin malam ni relax. boleh rehat sambil buat2 kerja lain. memang tak ada masa yang betul2 relax. ade je kerja yang menghambat kita kemana2. seriusly


nak kata relax memang tak boleh la. dah sem akhir kan. kita ni belajar, buat la cara seperti student sem akhir. akhir. ye dak? yang nak perasan diri kau tu baru nak masuk degree. mimpi la kau. macam ni la gayanya student sem akhir. bz memanjang. kan?


tapi ada jugak masanya aku rasa  tak nak buat apa2. nak jugak rasa macam budak sekolah sekarang ni boleh goyang2 kaki cuti sekolah kan? ni aku perah2 otak tiap2 minggu ada presentation. tensen sangat ok. blerghhhh...





masa ni tengah tunggu kawan aku photostate notes dekat kedai. aku dengan kawan aku sorang lagi tunggu diorang dalam kereta je. masa ni sangat2 panas. tunggu dalam kereta yang tak ada aircond pukul 1 tengahari. sungguh2 panas yang tak terhingga. peluh mengalir-ngalir


tapi masih cover cum melecun dan boleh lagi sambik gambar seketul dua. biasalahperempuannnn.. hehehee


ok la,nanti2 kita sambung semula. aku nak edit report IS aku chapter 1 ni. huuuu.. 



babai!




No comments: