Happy Cat Kaoani -->

Monday, March 25, 2013

Isnin yang panjanggggggg





Assalamualaikumm..



salam hari isnin yang indah dan panjang. hari ni aku rasa perjalanan aku sangatttttttt panjang. sebab awal2 lagi aku dah pergi kelas pukul 9. tunggu bas lepas tu terus la buat presentation yang kali ke berapa tah. malas aku nak pikir hal presentation. nak kata memalukan tu satu hal la. tapi masalahnya aku tak paham sangat dengan lect ni. sudahlah. malas nak membangkit. tak guna. bukan dia baca blog aku pun. *harap2 memang dia tak akan baca, matik la kalau baca* hahahaa..


tak ada siapa pun mampu lawan cakap dengan lect ni. semua macam redho je. padahal dalam hati nak membantah tapi sungguh tak mampu. kalau lawan cakap konpem kita kalah. wahahaha.. aku tak mengutuk tau aku beritahu betapa berkuasanya lect aku ni. sabar je la. ni kan sebahagian dari pengalaman hidup yang indah.. huehuehuehue..


tapi disebabkan belajar dengan dia hari ni aku rasa keadaan sangatttttt panjang. aku kena berfikir macam otak ni kejap lagi jadi manager hotel. think like a manager. act like a manager. dan be like a manager. sungguh. dia bagi macam2 kritikal thinking sungguh. buat otak kau tak mampu nak berenti berlari mengejar dan menggapai apa yang dia suruh pikir. otak akan terus berusaha berlari. macam time machine yang dekat hospital. laju dan semakin laju. kadang2 aku lelah jugak weiii.. lelahh.. mana tahan kaan. tapi apakan daya kita hanya mampu mengejar dan terus berlari!


apa aku nak membebel lagi? sungguh letih hari ni. bukan badan letih tapi otak yang letih! penat!. balik2 pengsan semua. ni dah petang2 ni baru la nampak muka memasing. kalau tak harus la sunyi sepi rumah ni. hahaha.. 



aku hari2 tengok akaun Nuffnang aku. bila ntah nak jadi banyak riban2 agaknya. perghhh.. riban2 eh? tak mampu ngko ni. perasan la blog banyak orang baca. bajet muka lawa la nak tayang pamer sane sini. kalau ada pakej boleh la buat blog kau tu naik pastu dapat Nuffnang riban2. haaaa.. memang tak la.


apa aku nak merepek lagi dalam ni? sebab tu la blog aku tak sesuai dapat riban2. sebab cerita benda merepek2 je kerjanya. mana la nak maju melayu sekarang -__-'


ok la. mesti dah bosan dengan bebelan aku kan? aku chow dulu. nanti jumpa lagi k!



bubye!










No comments: