Happy Cat Kaoani -->

Sunday, March 24, 2013

Monday blues??






Assalamualaikum semua..



selamat pagi dan selamat berhujung minggu. huehuehue.. rasa macam best pulak hujung minggu kan? yang tak bestnya adalah esok isnin. kenapalah esok isnin? aku tak pernah rasa monday blues. tapi sem ni aku rasa monday blues sangat. sebab pagi2 dah mengadap lect dan ketensenan yang menyerlah keadaan diri yang segalanya.. apa aku tulis ni? teruknya!!






banyak kerja untuk esok, lusa dan seterusnya. sabar je la. dah nama pun student. nanti kalau dah habis study mula la nak study balik. baik masa ni kita habiskan masa sepenuhnya dengan belajar dan berpeleseran. huaaaaa.. lagi beberapa bulan nak habis study dah? 


ok, notes system belum siap, karangan system jugak belum buat. presentation belum prepare. cuma slide yang dah siap. selasa ni ada presentation lagi. semuanya presentation. semua nak latih kamu bercakap dalam keadaan yang amat baik. itu bagus tapi ketensenan aku memang terserlah la. aku ni jenis tak minat banyak sangat presentation. huuuuuu.. 


ni kejap lagi aku nak pergi econsave nak beli lauk pauk. untuk dimasak tengahari nanti. kalau tak nak makan apelah?


k la bai. mak2 nak pergi kedai. hehehee...






No comments: