Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, January 8, 2013

Terbuai perasaan ini..






Assalamualaikum..


niat dihati nak study malam ni tapi apakan daya. rasa lapar menyelubungi diri. maka harus tenangkan diri dulu sebelum nak study. maka terbaca blog dan tertengok youtube. kahkah! terkata kau! dasar pemalas nak study!! puiiii!



jangan salahkan aku plz. niat dihati memang nak study kaw2 sebab tengok kawan2 study semangat pun datang. tapiiii keadaan tu buat aku malas pulak. ala. malam2 sikit la. aku tengah bayangkan makanan sedap2 ni. banyangkan aje tau. nak makan tak dapek la yankkkk...huuuuu



sumpah tak ada isi entry aku kali ni. tak boleh nak dijadikan blogger contoh langsung! hahaha.. pedulik. janji hati aku terubat. aku tengah makan hati? kenapa? ceaaa.. ayat nak drama pukul 9 kan? hahaha.. 


hati aku dah lali bin cekal dah dengan semua ni. eh2! malam ni angin kuat  kan? aku bukak tingkat ni. tapi tutup langsir. bahaya la tak tutup langsir. almaklum la. nanti nampak pulak kami dekat rumah beradap ni. bahaya2. rumah depan ni dah la selalu ada lelaki asing. hikhik



aku baru dengar lagu ni semalam. macam mana ntah boleh dengar agaknya pun tak tahu. tapi lagu ni best kot. sekali dengar je terus aku tersuka terpana. hikhik..










sedap wehh.. cuba korang dengar dulu kesedapan lagu ni. mesti cair. hehehe..suara kak adibah noor pulak memang mantap. berganding pulak dengan San Innuendo. haaa..lama kan tak dengar. ni la buah tangan dari mereka. lagu ni memang sesuai untuk didendangkan di majlis pertunangan dan perkahwinan. terbuai2 je rasa lagu ni. hikhikhik



ok sila dengar yep!



muah!!




No comments: