Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, January 9, 2013

membebel di siang hari..






Assalamualaikum



kawan2 aku dah bersiap nak pergi exam pukul 2.15 petang ni. aku? masih disini tak mandi lagi. bagi laluan kawan2 yang ada exam mandi dan bersiap. aku tak apa2. lewat2 pun tak apa. aku bukan ada hal. duduk rumah rehat2 je. kemain kau rehat2. ni dah setengah hari dok rehat2 je ni tak study. rasa nak mandi dulu baru nak study la. tak selesa study dengan badan melengas. hahaha


lepas ni baru nak start study. study ke tidur petang2 enak tak ada orang ni? hahahaa.. persoalannya masih belum terjawab. tunggu aku mandi relax. bukak buku. pup! tidur la jawabnya dah sedap2 badan selesa sejuk petang yang hening tanpa gangguan dan bunyian. memang seronok la aku tidur jawabnya. hahahha



lalallala...


teringat masa exam sem2 lepas yang aku dengan kawan2 pergi study dekat library Shah Alam. hehehe.. best tau PPAS tu. besarrrrr...hehehe






ini bukan dekat PPAS ni dekat lif Heritage Mall kat kampung aku. cantik lif tuh. walaupun gelap tetap jua ku ambik gambar. kahkahkah!




bai!





No comments: