Happy Cat Kaoani -->

Friday, January 4, 2013

Alhamdulillah.. lepas satu paper!






Assalamualaikum!


hello hai! salam hari jumaat pertama pada tahun 2013. selamat berehat dan pada yang bekerja selamat bekerja!  aku baru habiskan satu paper yang amat tak best bagi aku. paper Akaun. memang la tak best kan. hahaa.. sebab aku tak minat langsung. so, pada aku susah walaupun orang lain kata senang. wuwuwwuwuu...


dah tadi telah habis papernya! wehuuuu.. walaupun aku tahu aku buat macam hape tapi aku harapkan aku lulus. walaupun tak berapa nak cemerlang sangat. lulus pun jadilah. hahaha.. apakah sedih sangat ayat aku nih?


next paper aku 13hb ni. lambat lagi, ada sembilan hari. so, aku kena pulun baca buku banyak2 untuk subjek membaca pulak lepas ni. hopefully aku dapat score membaca dari mengira. hehhee.. aku risau sebenarnya. walaupun nampak senang tak hakikatnya susah!


dan2 la nak risau kan. hahaa.. ok2. aku dah tak menahan mata ni. mengantok tahap gaban! semalam tidur macam tak tidur, empat belas kali sedar. haaha.. tak nyenyak pun. ni nak balas dendam! hehehee







eh, terletak gambar pulak. sori ye menyibuk..hehehe




bai!




No comments: