Happy Cat Kaoani -->

Thursday, January 3, 2013

Bekalan Air kena potong!





Assalamualaikum..



ye... tengah saket hati ni. rumah aku tak ada air bersabar je la weh. tensen aku. bukan sebab tak bayar bil air tapi tuan rumah tak hiraukan sepatutnya rumah kami ditukar dari paip pengurusan apartment kepada Syabas. kalau guna syabas air murah je. ni guna pengurusan air mahal! tensen kami..






aku keluar tadi pergi beli barang dekat Econsave. aku dah nampak dia bawak banyak batang paip. tapi relax lagi. bila aku dengan kawan kat Econsave kawan dekat rumah kol cakap yang memang dah kena potong. eiiiiiiiii... sabar je la. rupaya tuan rumah tak uruskan pun hal pertukaran tuh.







gambar ni semua cilok dekat google. tak kuasa aku nak ambik gambar paip rumah aku. buat saket hati. 




p/s:: kami terpaksa menumpang rumah kawan sekelas kami untuk mandi, buang air dan solat. sedihnyaaaaa.. T____T




No comments: