Happy Cat Kaoani -->

Sunday, December 23, 2012

Kebizian di hujung semester







Assalamualaikum...



lama dah tak merepek dalam blog ni. nampak sangat aku ni banyak merepek sampaikan dah dua tahun ada blog pun tak ramai follower kan? sedihh.. kesian ini perempuan.
minggu2 akhir sekolah ni aku agak bizi la. biasalah lah kan.. aku ni student. hujung2 sem ni banyak sangat test, presentation dan esemen nak kena hantar.
nanti agaknya kalau sem 6 ntah bizi macam manalah agaknya kan? tak tahulah aku..
jadi kalau sem depan aku jarang update tu aku bizi la tu maknanya kan.. paham2 sahajalah..hikssss


sekarang ni aku tengah cuti study week. tinggal dua minggu lagi nak final exam dan aku pun mula nak cuti semester.
maka, berakhirlah semester 5/6 ni bagi aku..
dengan ini bermulanya semester depan maka dengan rasminya aku ni super duper senior the 6/7 part..
phewwww.. bukan main tua lagi kau kan. hahaha.. in love sangat dah dengan UiTM ni..
six years dengan UiTM since diploma.. wahhhh..gojes kauu.. belajar kemain lama..
niat dihati ingin sekali sambung master tapi apakan daya, kalau aku sambung master maka semakin lamalah aku dengan UiTM ni..hehehee


masa aku tengah taip entry ni ade la awek sepupu aku naik chat dengan aku. tanya no tepon pakcik aku (ayah pakwe dia). 
henpon pakwe dia rosak so, tak dapat kol tanya khabar. dia nak kol ayah dia. 
such a berani.. kalau aku bukan tak berani, aku segan. almaklumlah, aku ni kan penuh sifat pemalu *tangan ke dada*
pastu dah bagi aku tanya la pernah jumpa ke ayah pakwe dia ni. 
dia jawab pernah, masa kat poli dulu.
dia sibuk cakap kat aku yang pakwe dia penah menyuarakan hasrat nak tunang cepat dengan pakwe dia. 
SEBAB,  alasanya kesian kat mak dia, dia anak sulung, lama dh mak dia tunggu menantu.
PANGGGGG!!! apakah alasan kau tu? sumpah kelakar okehhhh!
hahahahaa...
pastu aku cakap, suka hati korang la. aku tak minat nak cakap hal ni.
dia siap nasihat aku, tak apalah, nanti timbul la niat nak kawen2 ni. hahahhaa..
boleh tak kau terima? rasa nak lempang aku ke lempang budak ni? hahahaa.. emosi pulak aku bila chatting dengan dia ni. gatai snagat nak kawen dah gamaknya!
eiiiii.. siap nasihat aku bagai. 
heyyyyy.. suka hatilah kalau aku tak minat nak dengar ke hape... its my own busninesss..


nampak tak emosi aku tu macam dah terbang2 kemana-mana. 
saket pulak hati kita ni. hahahaha
sumpah menyampah gila aku dengar.
kau dah gatal nak kawen just carry on, tayah nak menasihat aku aku bagai.
aku bukan terdesak sangat nak kawen sekarang kan..
spoil mood aku malam2 ni..
cissssssss...!


nasib baik ada sorang mamat ni mampu menyejukkan hati aku yang membara ni.
kalau dengar dia nyanyi lagi la melting hati ni. rasa best sangat dia nyanyi..
sedap pulak tu suara..heheee
meh sini, kita dengar sejukkan diri kita..







haaaaa... best kan?
rasa sejuk je hati dengar.
dah la suara dia sedap je..
hehehehee..


entry ni aku tulis malam tadi.
tapi aku tensen dengan laptop aku sik2 la mati2 so, aku biarkan dulu la benda ni..
aku sambung hari ni. bukan main lama kan aku nak menyambung..
hahahaa.. gila pemalas aku nak menaip. so, inilah hasilnya...lama gila baru siap satu entry..
payah nak jadi penulis blog berjaya ni!
hihihihiiii..


kalau nak dengar lagi boleh la ke youtube dah search Raef ni.
ade 3 lagu dia yang popular dan aku minat..
sedap je aku rasa..
hehehehee..


babai! =P




No comments: