Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 20, 2012

Sebelum cuti Raya Korban dan Mid Term!






Assalamualaikum..



selamat pagi semua. hari ni aku bangun awal. dalam pukul 5 aku bangun. sebabnya aku dah tertidur awal. makan panadol. lepas tu aku konon2 tengok movie Budak Pailang tapi budak2 tu yang tengok aku tertidur nampaknya.. hehehe


nampaknya sem ni aku sangat sikit tulis entry blog ni. kesian aku tengok blog ni terbiar. aku tak tahu nak update apa dekat blog sebab mostly dekat kehidupan aku ni benda2 biasa je berlaku. huahahaa.. biasalah aku ni kan wanita biasa yang menjalani kehidupan biasa...


masa cuti raya korban hari tu aku balik awal. hari selasa pagi aku dah chow balik kampung. tapi pagi tu sangat la kritikal. jalan sangat jem sampai masuk jalan nak masuk kawasan rumah jemnya. itu sangat la tensen. maka aku dengan kawan aku jalan kaki keluar pagar apartment kat pak guard tu tunggu kawan aku ambik bawak pegi klang. waktu sangat kritikal masa tu sebab dah pukul 8 tapi kami masah dekat rumah. tikat bas pukul 9. umi kawan aku yang paling takut sekali sebab tiket balik kelantan dah habis waktu tu. tu pun hari selasa umi ponteng kelas. sebab tak ada tiket. jadi umi la yang paling cuak. 


tapi sampai awal. tak sampai pukul 9 dah sampai klang sentral. hehhee.. nasib baik sempat dan jalan nak pergi klang tak jem. kalau tak kesian umi terlepas bas. aku walaupun terlepas inysaAllah ada bas lagi balik johor. ni balik kelantan memang tak adalah. 


overall cerita ni nampak tak tragis tapi bila kau sendiri ada kat tempat tu rasa sangat la cuak dan tragis. risau dan sebagainya. 


but semuanya dah selamat. dah balik semula ke sini. 







yeaaa! ni umi kawan aku. hosemate! she is the lawak person, fast leaner, she is clever, love cooking, and she is Kelantanese! hehehee.. 



dah2, cukup promosi kawan2 sendiri. but.... sudah berpunya! maaf! anak datuk je boleh masuk lain. okeyyy! 



bubye!



=)




No comments: