Happy Cat Kaoani -->

Monday, November 12, 2012

Rawan






Assalamualaikumm...



sekarang ni aku rasa macam nak keluar dari rumah. nak keluar jalan2 walau tak sedar diri ini demam. tak apa lah. aku boleh pakai baju sejuk. jalan2 cari ketenangan yang aku tahu aku boleh cari sendiri. tapi tidak. aku tak boleh cari sendiri. kalau dekat shah alam dah lama aku siap2 pergi lepak2 dnegan kawan2 aku release tensen.


siapa kawan2 aku? aku pun tak tahu siapa. yang mana patut aku percayai dan yang mana harusku sandarkan  harapan. hakikatnya aku tak boleh berharap dan terus berharap. aku harus berusaha sendiri. berdiri di atas diri sendiri..


dan sekarang ni adakah aku terlalu beremosi atau sememangnya emosi itu datang kepadaku. aku tak tahu. maafkan aku andai aku telah melukakan hati2 kalian semua. mungkin bukan sengaja bahkan buat niatku sama sekali.


rawan yang aku simpan aku anyam sendiri. 









masih memikirkan diri sendiri dan masa depan..




No comments: