Happy Cat Kaoani -->

Friday, November 23, 2012

Hari Asyura





Assamualaikum semua.. 



hari ni ingat tak hari apa? yep2, hari jumaat tu aku tahu la. berapa haribulan Islam?? hari ni 9 haribulan Muharam. korang ingat tak hari ni hari apa? ermm.. takpe2 tak payah nak kerut2 kening la, dahi la hape la.. aku baritahu je. hari ni adalah hari Asyura. yep, hari asyura.. 


meh sini aku nak share kelebihan puasa di hari Asyura ni.














haaaa.. sekarang dah faham kan? mari la sama 2 kita berpuasa.. =)



wassalam!




2 comments:

Cik Bulat said...

selamat hari asyura, kita terlupa sangat =( terima kasih sebab ingatkan .

Nour Eyza said...

sama2,, kita saling ingat mengingatkan kan? =)