Happy Cat Kaoani -->

Saturday, November 10, 2012

Anugerah Skrin 2012





Assalamualaikumm...



malam ni semua dok terconggok semua mengadap tv tengok Anugerah Skrin tu kan. tema dia fantasy tapi sikit pun aku tak teruja sebabbbb aku tak merasai pun cinta. hahahha.. kesian kan.. dah la ramai orang yang komen kat FB dan twitter yang kata ASK ni bosan ya amat. aku pun tak terkecuali. cuma ada part2 je yang best.


sebab banyak sangat drama sampaikan dah banyak dia cut cakap dan terus kepada pencalonan dan penyampaian. tema dah bagus sebenarnya. cara dah ada. lakonan ok. artis mantap2. cantik2 hebat2. tapi satu je. sebabkan terlalu ramai satu pentas jadi serbut sangat. semua nak bercakap. semua nak beraksi jadi penonton tak thu nak tengok yang mana. 


mungkin boleh diperbaiki lagi pada masa akan datang. semua boleh diperelok. sebab ada aspek yang best. yang buat penonton ketawa tapi ade part2 yang bosan. penonton dalam dewan pun terpaksa redho je sebenarnya dengan lakonan ni semua kan? nampak sangat muka tak suka dan dah bosan. tepuk pun macam nak tak nak je. yang artis2 tu la dengan sebalik tabir ni. mana yang penyokong bagai tu dok jerit2 la suka sangat dengan artis yang dia suka tuh..


banyak sangat dah aku komen ni. aku bukan nak kondem, just pandangan dari penonton biasa dan tak ada apa2 kemahiran ni. sebab pandangan penonton penting dalam setiap rancangan kan.. hehehehe


apa2 pun mari kita habiskan tengok ASK ni dulu. lepas tu boleh la siap2 tido. ehhehee.. =D










No comments: