Happy Cat Kaoani -->

Saturday, November 10, 2012

Memanjakan muka =D






Assalamualaikum semua..




selamat berhujung minggu ye. hari ni hari sabtu kan? so, marilah kita memanjakan diri dan muka dengan segala produk kecantikan yang mampu membuatkan muka cantik halus dan mulus. masalahnya cantik ke? halus dan mulus ke? huahahaha.. lantakkkk.. janji dah apply kat muka. 



tensen sebab balik hari tu cium2 kucing lepas tu kena gigit nyamuk kot. jadi bintat kat muka. dah macam jerwat. naik semula dah kawan rumah aku tegur kenapa ada jerawat pulak ni. hahaha.. aku ni jarang sangat ade jerawat. mostly bukan jerawat la kat muka ni. just macam kena gigit nyamuk or else. kawan aku pun cakap, biasanya aku ni tak ada jerawat tapi tetiba naik pulak ni. besar pulak tu, tu yang nampak sangat2 tu. 


aku biar dulu tarikh matang dia baru aku picit. puas hati! terus keluar apa2 benda yang tak patut tu dan kempisss!! wehoooo.. tinggal bekas je sikit2. tu tak apa, boleh dihilangkan dengan pelbagai teknik. muahahaha.. kejis sangat dah aku ketawa ni.


cakap macam muka cantik sangat. padahal muka tak cantik mana pun. hitam jugak. hahaha, janji sihat dan bersih cukuplah. kalau aku tak mampu nak putih dan berseri sangat pun. kata orang muka aku comel. yeke? macam tak percaya pulak gua ni comel. hahahhaa..


aku suka perasan kan? -.-' tak apa ia baik untuk kesihatan sejagat untuk merasai kita ni comel cantik halus dan mulus. hahahaha.. gila tak boleh blah. padahal macam tu jugak. badan tong, muka serupa paria tepi jalan balik kerja dekat Klang. hahahaha.. >.<


sebab kalau aku remove make up dan tak make up langsung ramai orang yang akan kata muka aku sunburn ke? kenapa macam terbakar je nampak gayanya? hauahahhaa.. nampak tak kat situ betapa buruk plus dan tak lawanya bila tak make up. bila make up nampak la smooth sikit. plus elok sikit. hahhaa..


tu yang aku tak yakin kalau keluar tak tepek foundation walaupun sekejap. lain la aku keluar rumah malam2 dan hanya duduk dalam kereta tak keluar, tu boleh la tak pakai apa2. bukan orang lain nampak pun kan? hahhahaa.. =D





haaa.. kemain besar gedabak aku tepek gambar. dah kata blog aku. haruslah gambar aku takkan gambar kau pulak besar2 kan? hahahhaa.. kejam gila ayat..



ok, sekarang malas nak pakai lens selalu. pakai spek je la. ramai kata lagi elok pakai spek sebab muka dah semakin mengembang ni kan. nampak besar sikit mata aku yang sepet ni kalau pakai spek.. huahhahaa..



ok2, terimalah bebelan aku pagi ni.




tatatiti tutu..




=D





3 comments:

CikMunBlogger said...

normal lah tuu kan jerawat . hehe . mun jenis suka sangat picit jerawat . tak taw kenapa . :D

comel :)

www.munviolettaxious.com

Nour Eyza said...

hahaa.. muka ni tak biasa jerawat. tu yang kawan dok tanya tu kenapa boleh tumbuh..heheheh

Eja Razif said...

Memang cantik, semua perempuan cantik..jerawat, hang sikit sangat, chek lagi banyak...:D