Happy Cat Kaoani -->

Thursday, September 27, 2012

Doa tahlil rumah kawan





Assalamualaikum..


urm, tadi ni kawan aku buat rumah terbuka. ehh.. salah pulak, bukan rumah terbuka. majlis tahlil sebenarnya.. mesti ada makan2. huaaaa... itu memang membuatkan perut kami kegembiraan dan bernyanyi riang. weee.... suka kan bab2 makan2 ni. hhehehehe


malam ni aku pakai jubah yang wak aku bagi masa wak aku pergi umrah. aku suka jubah tu. biasalah jubah kan senang. senang nak pakai. sarung je. cepat dah mudah. lepas tu aku pakai tudung masuk jugak. warna hijau. sesuka aku je. hahaha.. sekaliiiii.. sampai rumah kawan aku semua dok panggil aku makcik. cissssss!! 


macam makcik2 sangat ke aku? tau la aku pakai jubah hitam dengan tudung sarung. ooo.. kalau gegurl kena pakai baju kurung dan tudung bawal la eh? camtu? baru nampak macam budak2 belasan tahun? aku ni nampak macam mak2 la eh? ok, fineeeeeeee... aku kecik hati. -_______-


tak ada gambar pun sebab aku lupa nak bergambar. dok makan2 minum2 dengan kengkawan. berbual sana, berbual sini. dah lupa. hehhehehe.. sesuka je aku kan. lupa nak ambik gambar cecomel. biasalah aku ni. selalu je lupa nak ambik gambar. tapi kalau dah ambik gambar mau la tak hengat dunia. hahaha..


ahhhhh.. persetankan semua orang kata. yang penting aku tak kacau sesapa. aku tak pinjam baju sesapa dan aku tak menyusahkan orang. hahhaa.. nampak tak emosi dah bergolak tu. hahhaa.. 


emosi nih. hahaha.. tak pe la uols nak cakap kita macam mak2 pun. kita tak pedulik la. kita tahu la kita biasa2 je. kita tak santek macam awak2 semua. kita macam mak2 je temok2. tak pe. kita pasrah. cuma kita kecewa sikit la. kita nak jadi baik2 je pakai jubah bagai. jubah kita pun jubah biasa2 je. ye, kita tahu. jubah orang bagi. bukan beli sendiri yang ade bling2 tu. tak pe la awak. kita sedar.... T___T


dah la. sedih aku tau. sobsss! 



bai.




No comments: