Happy Cat Kaoani -->

Saturday, September 29, 2012

Pembaziran yang nyata





Assalamualaikum..


hari ni aktivi amatlah sangat tak berguna. sangat la malas buat kerja. pagi aku bangun basuh baju pastu sapu rumah pastu sarapan sorang2 dekat depan tv makan cornfleks dengan susu. lepas tu aku masak pulak. masak ayam masak kurma. memang niat aku nak masak ayam kurma dari hari tu lagi. nampaknya berjaya dan aku sangat suka. suka okeh masakan menjadi dapatlah aku jamu kawan2 aku makan. hehehe..


lepas masak makan semua aku bajet nak muak berkerja dengan print apa2 yang belum print then boleh start buat esemen yang mula menimbun tu tapi apakan daya makcik bawah rumah yang ade kedai print tu nampaknya tutup. maka terbantutlah niat suci murni lagi baik aku nak nak buat esemen dan memperlengkapkan segala benda yang belum print. 


sebelum aku lupa meh aku jamu kejap ayam masak kurma aku siang tadi. sekarang ni ayam tu dah langsai dah kami berlima makan dari tengahari sampai malam. selamat dah. hehehee..





sebelum masak macam biasalah aku kol mak aku dulu tanya macam mana nak masak walaupun aku tahu nak masak macam mana. wakaka.. tak cukup dengan tu aku berusaha google resipi ayam kurma ni walaupun senang je nak masak dia. mesti korang gelakkan aku kan setakat nak masak kurma je nak google bagai. hahaha.. dulikkkk!


dan yang best esok ada ikan je. tak banyak sangat so makan ala apa yang ada je. untuk hari seterusnya marilah ke Econsave memebeli belah. kalau tak tak ada bahan makanan la dekat rumah ni. ehhehee..


disebabkan niat nak mem'print' aku  terbantut so aku mengambil keputusan untuk tidur diwaktu petang. wakakakaa.. seronoknyaaaa.. mana taknya pagi tadi aku bangun awal so petang mengantok gila ah.. hehehee


tu je la aktiviti yang bermanfaat aku hari ini. nampak tak pembaziran yang nyata tu. orang lain dan selamat buat esemen aku tak buat hape lagi. eiiii.. pemalas sungguh aku ni kan.. sabor je la. mana nak DL ni. ececehhh...


sampai disini je la aku membebel tak ketahuan hala saat ini. salam sayang..



>.<



No comments: