Happy Cat Kaoani -->

Sunday, September 23, 2012

Craving!






Assalamualaikum...



huarghhh.. rasa mengantok sangat sekarang ni rasa pening2 dah tapi aku macam tanak tidur lagi. aku masih nak makan benda manis2 dan macam sedap je kalau makan sekeping keria salut gula melaka macam Hanis Zalika makan dalam Mad Markets dekat TV9.. aku tengok dekat tonton je senang. tak ada sekat2 pastu kalau nak pergi toilet ke apa kejap boleh pause dan tak ada iklan tu yang utama. huuu...


rasa macam nak rasa satu keria Hanis tadi. waaa.. macam sedap! =)



kalau korang baca ni mesti pelik kan? mesti macam eh, ini entry untuk malam bukan siang. hahaha.. memang aku tulis malam tadi pun tapi aku tak sempat nak post sebab terlalu lah mengantoknya.. tersengguk2 aku menaip tahu idok? hahaha...


pagi ni aku dah selamat breakfast telur setengah masak dengan roti. minum air jarang je. malas nak buat air bagai. lagi sedap minum air jarang. freshhh! hehehe..



so, untuk tenghari ni rasa macam nak makan burger samurai je. teringin. dah ada ke kat McD puncak alam ni?? harus dipikiran.. sama ada esok atau hari ni rasa nak beli la burger tu. nak merasa sikit sedap ke tak. ada kawan aku kata tak sedap. tak tahulah sebab taste orang lain2 kan.. hehehe





teringin sangat. lepas tu ada pulak aiskrim Sundae coklat sebelah.. fuhhhhh!! memang terangkat wehhh sedapnya. aku tengah craving ni, ada sesape tak yang nak bawak aku pergi McD?? huaaaa...



ok, sedih. hakikatnya tak ade sape pun nak bawak. bai.



=)






No comments: