Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, July 3, 2012

Peneman Studiku..





Assalamualaikumm..


apa khabar semua? haaaaa... lamanya tak berblog. malas pulak rasa minggu2 final exam ni. nak2 pulak dihambat rasa sangat sempit sebab study last2 minit. hukkkk.. biasalah, student kan. kalau tak student last minit. kalau tak buat esemen last minit tu bukan student maknanya. baru ada feeling2 seronok nak study dan buat esemen. baru la mengelabah nak study, baru nak mengelabah buat esemen hujung2 deadline tuh. kalau silap buat memang DEAD! hahahhahaha...


lepas tu mula la nak tensen2 nangis2 sebab tak abis study. hahaha.. matik la kalau berterusan macam ni kan. walhal, *hamboi, guna walhal bagai* setiap sem bermula azam baru adalah nak study awal. buat esemen awal. semua pakat nak awal. baru boleh jadi pelajar contoh. ni takkkk.. azam tinggal azamm...hahaa


time baru abis exam ni niat nak rehat2 sambil tengok movie ke hape ke, tapi time2 macam ni la tak ada idea nak tengok video apa, nak dengar lagu apa. kalau ada exam tu kemain! nak tengok TONTON la sebab terlepas tengok cerita kat tv, nak tengok video itu la, tengok video ni la. tapi sekarang bila tak ada apa nak di tengok??? tak de apa punnnn   -_____-'


binggung mak nokkkk! hahahahaa.. tak paham sungguh dengan diri sendiri ini! ahhhhhh!!





nampak tak permainnya dekat situ? nampak tak? hahaha.. nampak tak skrin hp aku tu ada picture sape? aaawwwww... matik la baru kawen aku dah menculik gambar itu dan menjadikan dia wallpaper hp aku. gagaga.. sawan dah aku ni..hahahaa


serius hensem dan cantik sangat Irma Hasmi dan Suami dia. weeeee.. sukanya. baju Irma Hasmie sangatttt cantik. pandai Hatta Dolmat buat. tu mesti ikut kata Irma kan. tu yang muslimah sungguh. tapi serius cantik baju tu. simple tapi sangat cantik. aku suka macam tu... =D


simple tapi sangat cantik. aku tak mintak nak buat macam grand2 bagai. cukuplah sekadar termampu. tapu tu la, berangan je lebih. padahal study pun tak lepas lagi. hahahaa


ok la. penat dah bebel2 ni. lain kali aku update! =D


bai!




1 comment:

.........cP~ said...

Salam.

Biasala musim exam ni. Kalau nak study macam2 alasan yang menghalang. Lupa itu ini, nak basuh baju la, nak makan jap la..Haha.