Happy Cat Kaoani -->

Thursday, June 28, 2012

Study ke??






Assalamualaikum...


apa khabar kawan2 semua hari ni? hari ni dah hari khamis. sekejap sungguh masa berlalu. kalau nak pikir rasaya baru hari ahad hari tu kan. ermmm... sekejap je rasa nak nak habis minggu.


aku ada exam lagi sabtu ni. exam aku dekat2 je. 2, 3 hari sekali. memang berkejar la nak study tu. sebaba aku bukan rajin pun study awal2 ni. rasa macam pelik pastu bila dah last2 minit rasa menyesal biasalah kan.... student katanyaaa!


sabtu ni paper lagi. patu 2 hari bulan pulak. hadoi, dekat2 sungguh2. sedihhh..!


ni aku nak study la ni. tapi bukak la dulu segala laman sosial. mane la tahu ade berita2 dari laman2 sosial kesayanganku kan. hehhee...


study2 jugak. exam2 jugak. bersosial harus dan sangat perlu! wajib!!!





dah2, jom study! sape nk teman aku study ni? arghhhh.. jangan teman! nanti aku ajak berbual je kang! payah! tak menjadi study aku. aku kan peramah... hehehee


<3



bai!




1 comment:

haz said...

jom study! haha