Happy Cat Kaoani -->

Sunday, June 24, 2012

No inai!






Assalamualaikum...



malam ni aku macam tak ada mood. oleh kerana satu perkara buat aku hangin. selalu je buat aku marah. walaupun aku cuba tingkatkan kesabaran aku. tapi sesekali kesabaran aku tetap juga tercabar. aku cuma manusia biasa je. bukan robot. tak ada perasaan. 


dah2. aku tak mahu cakap lagi penat je. buat saket hati. jiwa aku bukan mainan. ewahhh!


tapi sekarang aku nak cerita pasal inai. inai yang pakai dijari waktu persandingan. erghhhh.. aku tak minat sangat inai. sebab aku tak suka tengok warna dia terlalu pekat dan kalau tak pandai2 bertompok2 pulak..  sangat tak minat. huuuu...


nak2 pulak tangan jari aku bukannya putih2 dan runcing2. aku ni tangan pendek2 montok2 dan agak gelap. yeahhh.. lebih tepat hitammm.. aku tahu. ramai kata muka aku sangat gelap. macam sun burn. padahal inilah aku. muka aku yang gelap. terimalah seadaya.. -____-













ntah. aku tak minat sangat degan warna dia. dengan benda tu tertepek dekat jari. dengan lamanya dia kat jari tu. berbulan baru hilang. tak minat. serius. nanti aku kawen aku tak nak pakai inai boleh?


masalahnya pikir kawen pun tak lagi. tak penah nak pikir pun. pada aku tu semua jauh lagi. aku perlu hadapi exam yang banyak lagi. aku ade dua sem lagi. aku ada masa yang panjang sebelum pikir kawen ni semua. aku sedar. aku tahu. banyak tanggungjawab aku lagi. hukhuk


jadi malas pikir. dan tak ada rasa dan perasaan pun. 



titik.



=)



No comments: