Happy Cat Kaoani -->

Saturday, June 23, 2012

Tak ada Study Week =(






Assalamualaikum semua..


selamat pagi. ehhh.. dah nak tengahari dah kan? tapi tak pe. janji masih boleh wish selamat pagi. hehehee.. hari ni apa plan? hujung minggu ni nak pergi mana? berjalan ke atau study bagi yang nak exam macam aku ni? exam just around the week. next week wednesday dah first paper okeyyy.. banyak benda nak kena study. lect bukan nak bagi tips ke tajuk2 yang masuk ke hape. dia juast cerita semua sub topik. haihhhh... baik cakap baca je semua. *emosi*


aku kalau lecturer tak bagi tips mula la nk emosi. dasar kau pemalas nak baca buku bebanyak kan? emang dasar! hahahaa.. nak baca yang spot question je. si pemalas ni memang macam ni. sila jangan salahkan aku. salahkan buku tu tebal sangat. salahkan jugak semangat nak baca buku yang lari jauh dari aku. bencik! >.<   *tetiba kau nak salahkan benda lain dah kenapa??*



sekarang sedang hujan di sini. tapi sangat la sikit. setakat basah atas2 je. tak lebat sangat pun. tak best la. nk hujan lebat2 sampai sejukkkk.. baru best! hehehehe...


sekarang hujan pun dah berenti. tapi masa aku tengah taip2 entry ni tetiba pulak guruh kilat sabung menyabung, so, kena la tutup internet dulu. tutup laptop. tak nak ambil risiko akhir sem ni tetiba rosak ke hape, duit tak ada nokkkkk!! hehehehehe~


so, ni baru sambung balik. ergghhh.. dah siap masak pun. goreng ikan je pun. bukan apa. kawan masak kailan goreng dengan sambal belacan. dahhh.. makan simple2 je. dah akhir2 sem ni bekalan megi harus dipersediakan. juga bekalan nescafe. erghhhh.. perjuangan belum selesaiiii! =)


aku rasa mcam nak pergi kedai yang best tu. ala.. kedai tu best gila pada aku. dah la barang murah2 pastu memang berkenan la kat mata aku ni tengoknya. hehehee.. takpe2. kalau tak pergi kali ni awal sem depan harus la boleh pergi lagi kan. bukan jauh mana pun! =D








comel tak? comel tak? comel tak?? ni kucing tengah barig okeh. macam tengah meniarap. erghhhh.. gebu gila! comel sangat tak tahan aku tengok. mau aku rembat ni karang bawak balik rumah. bagi kakak aku. mesti dia suka gila. comel kan. hehehehe.. aku sekeluarga sayang sangat kat kucing jadi memang kalau benda berkaitan kucing semua orang suka. hehehehhee..


harus la aku nak beli nanti. geram sangat la. aku suka patung arnab ataupun patung kucing2. dua benda tu aje yang aku suka. patung bear tak minat. macam tak best je pada aku. hehehehe..


aku rasa mana2 girls yang suka benda2 yang comel2 mesti suka kedai ni. sebab barang dia baik dan harga sangat berpatutan. erghhhh.. boleh sawan masuk kedai ni. hehehehe...


ok la. nak study pulak. walaupun perut tengah lapar ni. tunggu kawan aku masak part dia. nanti boleh makan sensama. hehehee...



=)




1 comment:

haz said...

same with me.. exam start rabu ni.. dah la study week brape hari je.. siankn kita ni.. huhu >.<