Happy Cat Kaoani -->

Sunday, June 24, 2012

Morning!!






Assalamualaikum semua..


apa khabar? sihat? pagi2 hari ahad ni korag buat apa? sarapan apa?? ermmm... aku tak tahu lagi nak sarapan apa. almaklum la bahan tak ada sangat. yang ada cuma biskut dan cereal. mengadap la kau cereal tu dulu sementara tengahari sikit nak pergi beli barang dapur yang semakin berkurangan tuh..hukhukhuk


ermm.. hari ini seharusnya study dengan kadar yang tinggi kerana dah hari ahad. exam aku hari rabu. aku tak mahu menggadaikan apa2 untuk semester ini. harus belajar awal untuk mengingati banda benda. study buat kita rasa lapar cepat dan rasa masa sangat lama. tengkuk rasa saket dan badan jadi lenguh..


amboiii, kemain kau ye iza. macam2 la alasan nak study. padahal kau study dengan keadaan yang serba lengkap, keadaan yang serba selesa. ada banyak kemudahan. ada internet, ada makanan, ada bahagian kau sendiri. bukan study dalam keadaan sedih pun. hamboiiii.. merungut lebih! hahahhaa...


hahahha.. bang ang sik nak merungut je. semalam sambil aku study sambil aku tengok movie. mana lah nak masuk study tu. study pun bukan fokus. ni siap tengok movie lagi. haihhhh.. apelahhh. aku tengok movie Azura 2012. errrghhhh.. nasib baik tak tengok dekat wayang. kalau tengok dekat wayang aku rasa aku baik pulangka je duit aku tu, tak best okeh. cerita dia macam cerita Korea/Jepun. pada aku more macam Hana Yori Dango. anak orang kaya yang berlagak kemudian kena lempang dengan budak perempuan biasa yang miskin. then kawan. pastu kawen. erghhh.. boringggg! 







aku tengok online je. tak kuasa la aku nak download. buat berat laptop aku jek. huhhuhuhu..


perghhhh.. panjang gila pepagi ni aku membebel kan? tak sangka. hehehhee.. padahal belum makan lagi ni. kalau dah makan agaknya macam manalah. hikhik..


ok la. penat pulak korang baca pepagi ni aku membebel tak ketahuan hala. 



bai!



=)




No comments: