Happy Cat Kaoani -->

Monday, May 14, 2012

Pagi isnin yang bluessss!





Assalamualaikum...


selamat pagi dan selamat hari isnin semua. harap korang sihat2 sahaja hendaknya. eh? hari ni aku tak ada kelas pun. duduk rumah kemas rumah je. pagi2 perut dah saket kenapa ntah. perut dah bunyi2. bangun je perut bunyi2. biasa ni! *babab perut* 


eleleleleh.. lapar la tu. sebab tu bunyi2. padahal memang lapar pun. nak sarapan apa pun aku tak tahu. bukan ada roti pun. aku rasa sarapan lepas budak2 ni pergi kelas la nampaknya. diorang punya kelas pukul 11.30. sebab kalau buat sekarang diorang nak guna air nak mandi bagai. so, sangat la payah nak guna air ke hape. baik tak payah. baik duduk je diam2.


kang lepas budak2 rumah aku ni pergi kelas barulah boleh start kerja2 rumah kalau nak basuh baju ke, menyapu ke, mengemop ke, masak ke, makan ke. hape2 je la. aku ni tak suka kalau orang tengah sibuk2 aku pun sibuk2 jugak. kecuali la kalau terdesak kan. tu boleh dimaafkan..hehehe


hari ni dengan niat nak buat esemen semua. kalau tak jalan jugak aku pun tak tahulah apa nak cakap. huhaahahhaha.. cakap je lebih tapi tak reti nak buat kan??


sebenarnya aku dah lapar, nak buat something tapi tengah bizi semua orang nak mandi ni aku malas nak menyelit dan melambatkan lagi kawan2 aku ni bersiap. huuhuhu.. baik kan aku?? hahahhaa


hari khamis hari tu aku ada forum. untuk subjek CLUB. lepas tu wajib la pergi. kedatangan woh.. aku pun pergi la. best jugak encik yang beri ceramah tu. ceramah pasal Member Retention. ermmmm.. cara nak mengekalkan member saat kejatuhan ekonomi. cakap melayu senang!





ahli2 panel dari Club Golf Klang, DARC, dan The Mines Club. semua jawatan senior manager la hape la. semua banyak gila owh pengalaman. baya2 abah2 kita dah ni tapi diorang ni sangat la best. kalau berbual dengan diroang ni best kut. kut la..hahaha


nak2 yang pakai baju putih tu. hensem sikit kot. hehehe. lawak pun lawak. cakap utara lagi. hehehe..







ni la keadaan dewannya. dewan jauh gila kot. dekat hostel atas sana. bukan main lagi. kami datang naik bas kut dari kawasan kelas dekat bawah ni. malas nak panjat tangga. kang pitamss sampai atas macam mana. aku naik 12 tingkat pun dah nampak bintang2 terbang dekat kepala. macam mana? hahahaa


ok2. pagi2 dah bebel panjang2 kan. senak perut korang baca. eh? ade ke yang baca?? huahahahaha T___T



bai!



No comments: