Happy Cat Kaoani -->

Monday, May 14, 2012

Kalau saket





Assalamualaikum..


malam ni aku tak ada aktiviti. sepatutnya pergi buat esemen. tapi biasalah. pemalas tahap gaban. mengadap laptop je 24hours. mengadap laptop suka pulak aku. biasalah hobinya surf internet je kan. hadoii.. sumpah la pemalas. aku mula la pikir macam2 aku pikir tapi aku tak buat. aishhhh...


aku baru buat satu je soklan dekat iLearn yang lect aku suruh buat. ada satu lagi discussion aku tak buat sebab tu melibatkan komputer. aku mana reti sangat computer2 ni. wuwuwuw.. jadi aku kena tunggu kawan2 aku buat sensama mereka. waaa..


dekat puncak alam ni aku ade benda yang aku tak suka sangat. dah la kenderaan nak kelas agak payah. kalau naik bas memang kena la awal2 pagi kau keluar balik dalam 2 jam lepas balik rumah baru kau sampai rumah. lepas tu, kalau saket memang payah kau nak pergi PK (pusat kesihatan) sendiri. jauh. kalau kau saket konfem la kau tak mampu naik tangga kan? aku yang sihat tu pun tanak naik tangga. tinggi kot! T__T


aku ni dah la sukaaaaa pergi PK. suka sangat okeh. macam hobi. -..-


sebab aku selalu saket. ade je saket apa yang menyerang. tak sah kalau satu sem tak demam teruk. tak sah kalau tak cir bir. memang komplit la saket aku kalau demam. hehehehe..








gambar recycle. dulu masa diploma aku selalu saket. selalu demam. saket kulit la, muka merah2 la, tangan mengelupas la, cir bir paling selalu sebab selalu makan nasi mentah. ketumbit la apa la..macam2 penyakit aku dapat masa diploma kot.


sekarang dekat puncak ni aku tatau la macam mana. semua nak harapkan bas ataupun kawan2. huuu


susah kan. suka klinik dekat. makan ubat berenti saket. huuuu


k bai!



No comments: