Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, May 30, 2012

morning!






Assalamualaikum ...



apa khabar semua? sihat? pagi2 dah hujan sedap gila woi tido. hehehee.. nak2 pulak tak ada kelas jadi, memang enak sungguh la. budak2 pun cuti sekolah. tidur adalah perkara yang sangat baik! hehehehe...


korang sarapan apa hari ni? aku pun tak sarapan lagi. ermm... tak tahulah nak makan apa. hikhik.. nanti2 jap lagi aku pikirkan.. hehehee


sebenarnya lapar jugak ni tapi malas sungguh nak buat apa2 sarapan. malas nak makan apa2 lagi. jadi macam mana?? hehehee.. ishhhhh.. dah la lapar tapi pemalas pulak. hahahaa


jadi apakah kesimpulannya hari ini?? hahahaa



sumpah malas nak bergerak. baik aku balik kampung je macam ni. konfem aku balik esok ni. semua kerja tak jalan pun. tunggu punya tunggu macam orang bodoh tapi still tak ada jawapan jugak. ceit! baik aku balik hepi2 dengan family aku. mintak apa sahaja dengan family aku lagi bagussss!



k la..



bai!




1 comment: