Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, May 29, 2012

Bella perenang cilik!






Assalamualaikum..


korang dah tengok si puteri Sheikh Muszaphar ni berenang? Bella the mermaid! hehehe.. sungguh banyak kebaikan kalau kita berenang ni. bagusnya mereka ni suruh anak belajar berenang seawal mungkin. waaaa... 


kalau kita pandai berenang bagus tau. kalau mandi laut senang. kalau banjir pun boleh berenang. hikhik. tapi sungguh comel la puteri Bella ni berenang. nak2 pulak berenang dengan papa dia. hiks hiks. suka ai tengok! hehehee..




baju bella sama dengan baju papa la. aww.. aww.. awwwwww! >.<





bella dah pandai menahan nafas beberapa saat. waaahhh! bestnya! nak ada suami macam ni. ajar anak berenang, menyelam, berkuda, memanah, dan tak lupa juga ajar solat, mengaji dan ilmu2 dunia..heeeeeee... tinggi betoi angan2 kau nih! -..-'






yeaaaa...bella dah menyelam dengan papa! wehooooo.. lepas ni boleh la berenang selalu dengan papa! hehehee..


bestnya rasa jadi Bella. kecik2 dah pandai berenang. aku ni kalau berenang tenggelam aje la nampaknya. dah berat keras segala urat sendi.. hahahhaa..


ok la. 


miss u Bella!



muah!




1 comment:

Ezy Chiaki said...

alolololo comelnye bella..
hikhik