Happy Cat Kaoani -->

Friday, May 18, 2012

Cuti macam tak cuti je..





Assalamualaikum...


petang yang stress. aku tak paham la kenapa stress macam ni. tensen pun ada bila pikirkan esemen yang menimbun tu. cuti ni pun memang tak mungkin la boleh berfoya2. silap2 aku balik 3 hari je dekat rumah daripada seminggu tu. haih! sedihnya!


nampaknya aku kena buat kerja laju2 supaya tak ada yang tertinggal. aku kena senaraikan apa2 yang patut aku selesaikan. print apa yang patut di print buat apa yang patut dibuat supaya aku dapat balik kampung jugak. 


mak aku kata makcik aku nak pergi umrah. 28hb tu nak buat kenduri sebab makcik aku nak pergi umrah 30hb. huaaaa..nak balik. nak tengok mak cik aku pergi umrah. 1 Jun pulak birthday mak aku, aku ingat nak la celebrate dengan family. dapat makan2 dengan family happy2 dah cukup bagi aku. aku suka kalau dapat makan sama2 jalan2 semua. huaaaa!





ni kek birthday mak tahun2 lepas. entah la aku pun lupa tahun lepas ke 2 tahun lepas. aku yang beria nak beli sebab aku yang beria nak makan. aku kan hantu kek. nak makan kek banyak2. aku suka kek biasa je sebab aku rasa macam ringan je dibandingkan dengan kek dekat Secret Recipe. macam berat2 je rasa dia. hahaha..ni rasa kek dengan cream. cukup dah bagi mak aku tersenyum! ehehehe





 
mak kesayangan saya. hehehe. kecik je mak saya. anak2 dia je terlebih besar. hahaha. maknanya mak saya beri saya cukup makan. weeeeee.. sukanya!


tapi tak tahu la dapat ke tak nak sambut birthday mak dekat rumah. wuwuuwwuuu..


mak, doakan ija sempat balik sambut birthday mak okeh! hehehehe



love u mak!



=)






No comments: