Happy Cat Kaoani -->

Sunday, April 15, 2012

Shuffle is awesome!!





Assalamualaikum..


ehhhhh...baru balik shuffle ni untuk event kitaorang nanti. event tu bulan Jun dan kami akan menari dekat Bukit Bintang. sumpah malu tapi ini adalah pengalaman terbaik kami. pengalaman shuffle ramai dengan bas Hop On Hop Off tu lagi..hopefully meriah la sebab masa tu cuti umum kan..heeeee


aku suka tengok orang menari. tapi bila aku menari aku sendiri tak suka. penat gila nok. nak jatuh jantug ni. huaaaaaa!


ni aku sertakan sikit kawan2 aku shuffle. ni berlatih je. taleh tunjuk banyak2 nanti tak suprise! hehehehe


video



tapi bahanya malam ni la. kaki dah mula saket2. tadi kemain berkinja menari sekali balik je rumah mengeletar la kaki ni. malam konpem kejang. jalan pun macam ayam kena jerat je. terhincut2.. hadoi!


seronok tapi lepas tu memang jahanam la kaki nampaknya. jalan dengan keadaan yang sangat payah. huaaaaa


tapi seronok weh! ini adalah kenangan yang tak akan korang dapat kalau korang kerja nanti. percayalah!


=P


bai. mata dah layu.






3 comments:

Sandra Azwan said...

sememangnya menghiburkan!

p/s: Selalu jugak shuffle2 nie...hehe

Imran nyambek said...

gua reti shuffle daun terup je

kinn said...

eyza pandai shuffle? wow hebat nya! :D