Happy Cat Kaoani -->

Thursday, April 5, 2012

Sekejap je kan?





Assalamualaikum kawan2..


apa khabar? semoga semuanya sihat2 sejahtera hendaknya. ehhh.. hari ni dah hari khamis? sekejap je kan rasanya dah nak habis minggu? tapi minggu ni akuada kelas ganti hari jumaat. hari yang paling malas untuk ke kelas. sebab dah dua sem tak ada kelas hari jumaat. weeehhoooo! 


tapi disebabkan kelas gantai hari jumaat nanti tak pasal2 ade kelas. memang rasa malas gila tapi disebabkan kedatangan yang membawa kepada keberjayaan umat di waktu peperiksaan ini aku dengan suka relanya akan ke kelas. 


ala, pergi kelas puncak ni pakai jeans dengan selipar je pun tak apa. bukan ada masalah pun. lecturer bukan kesah pun kita pakai apa sem ni. semuanya open. dah la kelas ganti tu nanti kelas biasa2 je bukan perlu grooming bagai. huuuuuu 


rasa macam nak ubah penampilan sebab bosan dengan penampilan yang sedia ada sekarang. tapi memerlukan wang dan ongkos yag banyak. ermmm... pikir2.. keep thinkking.... 


sarapan apa korang hari ni?


aku pun tak tahulah nak saparan apa harini. rasa macam nak makan je roti dengan apa2. kejap lagi pukul 11.30 aku ada kelas. so, nak kena pergi awal. kawan2 aku ade kelas pukul 2.30 nanti.. 


aku nak gosok bajulah. lepas tu boleh makan2 saparan tak seberapa tuh. heeee






muahhhh! 



bai!




No comments: