Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, April 3, 2012

Saya suka tengok dia...





Assalamualaikum....


apa khabar semua? weeee.. saya suka mengacau kawan2 saya buat kerja malam2 ni. ye, saya tahu, mereka banyak kerja. banyak benda yang nak kena buat. lepas tu bizi memanjang. memang ade je kerja diorang ni kena buat.


muka macam kena buat pembentangan parlimen bila buat kerja sekolah. kerja sekolah yang mudah2 pun muka berkerut seribu. hahaha. comel je aku tengok kawan2 aku ni. tapi tak pe, kawan2 aku ni cantik2 orangnya. kalau buat muka macam tu pun still lagi comel. hahaha..


bagus jugak aku duduk dengan orang2 rajin dan pengemas. at least aku jadi pengemas dan rajin jugak. tak de la berserak sangat. otomatik la jadik malu kannn.. tapi bukan bermakna aku ni selekeh okayyy.. hahaa..


aku suka tengok kawan aku buat kerja dia kalau malam2 menjelma. aku akan masuk bilik dia dan duduk bual2 dengan dia. tapi dia tangan still jalan je buat kerja. taka da la stop2 melayan aku yang jahat cuba mempesongkan niat dia untuk terus buat kerja ni kan. hahhaa. tapi dia still fokussss je. sampaikan aku pulak termasuk dalam kerja dia. dia aku tanya aku macam mana nak buat ni, macam mana nak buat tu. haha


dia ni memang rajin, dan pandai. pandai segala segi la. dari segi masak memasak sampaikan dalam segi pelajaran. huehuehue.. tang pandai masak tu dah boleh kawen dah tu.hehehehhee


ni la kawan kitewww... awww.. jadi gedik pulak! hahaha





inilah kawan saya. kawan rumah. sekelas. dia ni jangan puji lebih2, nanti dia rasa nak terjun dari tingkap rumah pulak. wakakaka..


sekarang dia tengah buat cekodok sebab dia dah lapar semula. makan ramai2 petang tadi jadi sekarang dah malam semua lapar. arghhh.. boleh gemuk aku ikut diet budak2 ni. makan tak tentu masa. tapi badan tetap jugak papan solid! hahahahaa


ok dah bai, nak buat air teh, makan dengan cekodok bawang panas2. phewwww...nikmat!



hehehehhe



No comments: