Happy Cat Kaoani -->

Friday, April 6, 2012

Sedap jugakkkk...






Assalamualaikum kawan2 semua..


rasa lapar tapi malas nak keluarkan wang untuk membeli bahan makanan. kalau kat rumah kan best. mak je masak. tahu2 makannnnn.. tanak beli makanan.. wakakaa.. kantoi tak masakkat rumah... ahhaha.


ala, aku nak masak apa. adik beradik aku dekat rumah pun bukan ramai. ade dua orang je. mak aku masak pun bukan banyak sangat. relax2 je..


aku dekat rumah tak makan budu. biasalah, aku orang johor. paling kuat pun sambal belacan je la mak aku buat. makan dengan nasi dan lauk.


tapi dekat sini kawan2 aku ramai orang kelantan dan pantai timur, pandai masak dan rajin masak. dan suka sangat makan dengan budu. peberet diorang. jadi bila aku pun join diorang tanya la. aku boleh makan budu tak. ok tak. mana la tahu alergik ke. apa ke. kadang2 ade org tak suka jugak..






haaa.. budu ni la. boleh tahan gak rasa dia. ok la. hehehe.. aku ngap je. aku ni universal. lahir je kat Johor tapi budu, belacan, tempoyak, keli, patin, cencalok semua aku bedal. hahaha.. suka je. janji tak menyakitkan perut aku. tak ada pantang2 ni. janji ok kat tekak aku aku on je. hahahaa






sedap jugak la pada aku tapi tak leh makan banyak2. masin la hoi...hahahaha



ok, dah la. rugi je sape yang kutuk benda ni. makanan tau. walau macam mana pun benda tu tetap makanan.. heehe..


ok. bai.




2 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hoohoh, ini pebret sy ni..
cap ketereh pun sedap gok.. heheh

saya gemuk saya comel..^^ said...

auwww...budu..(=