Happy Cat Kaoani -->

Friday, April 6, 2012

House warming katanyaaa...






Assalamualaikum semua...


whoaaaaa... mengantuk balik dah aku. bangun kemain awal lagi belum pukul 8 dah nak bangun tapi bila lama2 dalam pukul 10 ke 11 mula la aku mengantuk balik..


uarrrghhh... malasnya aku nak pergi kelas. petang ni ada kelas ganti sebab hari tu lecturer tu tak ada. jadi kena la ganti kelas hari tu. kelas 3 jam pulak tu dengan keadaan petang yang panas. malas. penat dan sebagainya...  -.-'


owhhh.. nak cerita ni. malam tadi kawan aku ada buat kenduri doa selamat dekat rumah sewa dia. ala2, macam house warming la kalau orang putih buat tu. tapi kami baca yasin sebab masuk rumah baru. yasin tu disedekahkan sekali pada arwah2 keluarga yang telah pergi menemui Illahi..


layan gambar je la ok! 




nampak tak yasin tu. haaaa.. baru abis baca yasin ni. tengah baca doa penutup yasin.







si dara pinggitan yang malas ambil makanan. kena ambikkan. amboi, sikit punya pemalas. dah la datang tuan rumah ambik. huehueheue







mula2 baca yasin lepas tu bising kemain lagi. macam ada buat parti liar. wakakaka..







abang2 tuan rumah berbincang. dah macam abah2 aje aku tengok diorang ni. hhehehee



balik tu dapat jugak makanan dari kawan aku. mee siam goreng lada hitam dan kuih talam cendol. sedapnyaaaaa... thanks ahmad cepa dan nenek beliau yang sponsor makanan..weeee...


sarapan hari ni pun makan mee semalam je. hehehehe



ok la. serius aku mengantuk. huuuuu


bai!






No comments: