Happy Cat Kaoani -->

Saturday, April 7, 2012

Mandi Peluh!





Assalamualaikum semua..



selamat pagi. baru balik dari pasar tadi. kononya entry ni nak ditulis sebelum aku ke pasar tani Saujana Utama. tapi disebabkan tak sempat aku delay la benda ni sampai aku balik. amboi... pepagi dah mandi pergi2 pasar tani. lepas tu balik sarapan2 dan mandi lagi hilangkan peluh yang bercucuran bagai air hujan membasahi bumbung rumah bonda. wakakaka~ gila la bersastera aku pagi2 sabtu ni..hehehehe


beli lauk pauk dan sayur-sayuran. dah barang dapur yang habis. biasalah duduk rumah sewa ber7 ni kena la banyak belanjanya. yang makannya ramai. kalau dekat rumah aku cuma untuk 4 orang je. tu pun kalau akak aku tak ada aku dengan mak ayah aku je. tak banyak pong..ehehhe


ni aku malas gila nak mengemas barang yang tersadai atas kabinet dapur ni. aduhhh.. tak larat lagi. kawan2 la tolong kemaskan. tak mampu dah. mengantok dah ni rasanya. 


tapi seronok kot beli barang2 ni. walaupun dulu aku tak suka pergi pasar tani kalau dekat rumah sebenarnya. aku rela kena tinggal sebab tak sanggup nak tinggalkan tilam dan bantal dekat rumah dan akan membuatkan aku kecewa awal pagi kena bergesel2 dengan nyonyah busuk dan apek tengik semata2 nak beli seekor ayam...


hahaha.. ok la. gua nak kira budget yang dah seaakan lari ni.hahhaa


bai!



No comments: