Happy Cat Kaoani -->

Sunday, April 8, 2012

Morning!






Assalamualaikum semua..


selamat pagi hujung minggu kawan2. apa khabar? semua sihat? ehhh.. hujung minggu macam ni pun aku bangan awal kan? ala, biasalah, aku kalau dah tersedar tak suka tidur balik. dengan keadaan yang panas matahari dah mula naik tu yang aku tak tahan. 


malam tadi super panas. aku sedar je pukul 4 pagi berpeluh-peluh. pastu tak boleh tidur sekejap. lama2 hilang panas dan peluh baru boleh tidur. tak tahan la weh macam ni..kipas dekat ruang tamu ni kalau dulu kemain lagi kuatnya speed. sekarang macam dah tak rasa apa. eiii.. tak fahamlah...


ni bangun2 je basuh baju. karang, kalau semua kawan2 aku dah bangun alamatnya memang payah gila nak membasuh. sebab air kecik. jadi kalau sorang guna, tempat lain tak boleh guna.. huuuu


sedih!


sewa rumah tiap bulan jalan macam biasa. kemain lagi nak cepat. tapi kalau air slow buat tak tahu jeee...
huuuuuuu


banyak sangat merungut aku ni. tapi dah memang hakikat keadaan rumah aku macam tu. nak buat macam mana. huuuu


k la. nak buat sarapan. heeee






gambar tak ada kena mengena. biasalah kannnnn...hahahaha




No comments: