Happy Cat Kaoani -->

Sunday, April 8, 2012

Asar dah?





Assalamualaikum..


Alhamdulillah.. kenyang saya untuk hari ni. walaupun masak simple2 sahaja tapi saya tak kesah sebab saya memang suka makan simple2 dan kering2 tanpa kuah pun tak apa. korang makana apa hari ni?


hari2 aku update pasal makanan kan? kemain lagi aku nak cerita. padahal biasa2 je pun. ehhh.. suka la. kan blog aku kan? hahaha


masak rumah aku ni tak ada jadual. main belasah je sape nak masak. kalau rajin masak. kalau tak sesapa je nak buat ok je. aku memang makan je semua benda. tak kesah. janji aku rasa ok di tekak aku. tak ada pantang larang pun. ikan, ayam, daging sume aku makan.


makan lambat hari ni. biasalah hari cuti. esok aku cuti lagi. biasalah hari isnin. diorang je ada kelas. jadi dengan ini aku kena masak nampaknya. sebab aku je kat rumah kan. ok. mari fikirkan apa yang perlu dimasak. hehehehe


ok la. bosan dah. 


bai!


No comments: