Happy Cat Kaoani -->

Thursday, March 22, 2012

Tayah nak menganjing sangat!





Assalamualaikum semua..


apa khabar? sihat semua? saya sihat2 je. biasa je la. tak ada yang luar biasanye pun adoi! hahaha..


petang2 ni korang buat apa? kawan2 sebilik aku gigih tengah main badminton dekat bawah. rumah aku jenis apartment, kami duduk tingkat 3 jadi mereka gigih2 la main badminton depan blok aku ni. mentang2 baru beli bola tangkis baru. haaa.. bola tangkis beli guna baucer uolssss! ahaha.. harus lah semangat! =P


hahaha.. kalau diorang tahu aku bercerita pasal diorang ni mesti diorang marah gila. marah yang tahap tepuk2 aku guna bantal peluk kuning aida. hahaha. matik laaaaa.. mesti aku tidur ruang tamu malam ni sebab diorang marah tak kasi tidur dalam bilik. wakakaka..


selasa naik je aku ade kelas, tetiba kawan2 kelas aku dok sound2 nama blog aku ni. yeahhh.. diaorang dah jumpa blog gojes aku ni rupanya! ohmaigadddddd! serius malu. ececehhhh... malu konon! padahal... *lantak la nak tahu* wakakakak.. aku tak kesah pun diorang tahu. sebab blog aku memang au buat untuk public pun. selama ni pun aku  tak kisah sangat sebab tak ada benda yang secret pun yang aku ceritakan. sebab aku nak buat untuk public. so, semua benda yang aku nak share je kat sini. kalau secret baik aku tak payah postkan. baik aku tulis sorok2 dalam buku ada kunci dengan pen warna2 tuh (diari). heeeeeeeee.. =)


so, kawan2 just baca je blog aku yang comey ni. ye, aku tahu aku comel dan tembam. gemuk dan hitam. tapi aku redha T__T. eh, emosi pulakkkk.. kahkahkah.. korang just baca je tau. tayah nak menganjing dekat kelas. ahhaha. malu kot. nanti ade pulak yang tak suka korang dok menganjing kat kelas sal blog ni. yelah, aku bukan public figure.. just out of figure je. hahahaha..


omey tak kita pakai tudung tepi2 ada renda polkadot tecik2?? awwww~ (pelat tetiba mintak lempang)





ok. bai la.





No comments: