Happy Cat Kaoani -->

Friday, March 23, 2012

Tak berkemas pun





malam2 ni selain cari bahan nak buat esemen yang semakin lama semakin menggunung tinggi tu tak lain tak bukan aku kerjanya nak berfacebook dan berblog sahaja. wakakaka.. sangat addict dengan blog dan fb. dan la tak boleh hidup aklau tak ada internet. apekah budak zaman sekarang ni kan? semakin maju ni semakin tak keruan kalau dekat rumah tak ada access internet. macam ayam berak kapur, macam kucing nak beranak! erkkk.. apekah aku membebel malam2 buta ni? -.-'


lepas makan aku pun dok sambung merabun depan laptop balik. aku memang 24hours dengan laptop gebu ni sampaikan banyak kerja tertangguh. owhh! please ubah sikap buruk ini iza!


rasa macam cepat gila masa berlalu sebab sekejap tengok pukul 8 rasa macam lepas beberapa minit je tengok dah pukul 9.45 malam. eh? awat cepat sangat masa berjalan ni? ni masa berjalan ke berlari? ke naik train laju kat Jepun tuh? haiyakkkk... banyak lagi benda belum buat seperti:


1. kemas barang2 yang balik hari tu. dah berapa lama kat rumah pun masih tak kemas2. ceh!

2. tak lagi buat esemen yang mula sikit2 lama2 jadi bukit kesengsaraan nak buat sengkang mata malam tak tidur sebab nak buat esemen.

3. still tak dapat capai list to do aku tuh. apekah???


tak banyak pun tapi disebabkan aku ni jenis penyepah sikit, jadi kena la berkemas2 sentiasa. nanti rumah jadi serabut pulak. tamau la kan. nak cantik2. hahaha


tapi aku tetap jugak tak berkemas. malas pun ada juga. banyak kot malas tu. wakaka..


ok la. penat la bebel2 ni. bukan dapat duit bebel2 tu. hahaha..





saje nak bagi korang terliur dengan hot plate yee mee! tapi tadi aku makan mee hot plate kot. sedap la. nasib baik tak hangit, dan keras mee dia. kalau tak memang fail. ada pernah aku makan yee mee ni dah la hangit, kicap dia tak sedap masin je lebih, ayam ketul kecik2, cendawan pahit gila dan tak rasa lemak langsung pun. apekah kan? 


ni sedap dan boleh datang lagi. ni dekat Tesco Klang. ok, suka Tesco Klang. nak pergi selalu. memang jahanam la duit kan. wakakaa...




kawan2 saya yang sesama melantak yee mee tadi. comel2 belaka. and taken already. ahhaha. potong line terus! wakakaka



k bai. 



No comments: