Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 21, 2012

SPM!






Assalamualaikum semua.. 


kepada adik2 yang bakal mengambil result SPM esok mesti tak lena tidur kan? memikirkan keputusan yang amat besar dalam kehidupan ini. waaa...


serius aku tak ingat macam mana aku dulu bila nak ambil reslut. lupa sungguh macam mana reaksinya. yang aku ingat aku kalut2 cari baju sekolah dan kasut sekolah lama sebab sekolah aku kalau ambik result mesti pakai baju sekolah. memang dah tradisi sejak dari dulu.


jadi aku korek la mana2 kasut akak aku lama dan2 tu kapur dan pakai. hadoi. kalau kasut aku mana ntah. dah aku humban. hahaha.


dapat je result aku terus call mak aku cakap aku lulus semua. keputusan aku ok dan dapat 3A. hahaha.. aku dak tak pandai. dapat biasa2 je. huuuu..tapi yang penting aku lulus semua. dapat semua credit. wehoooo...


kepada adik2 yang bakal dapat keputusan SPM esok, banyakkan berdoa. zikir dan tawakal sahaja kepada Allah. semoga semua yang Allah aturkan ini ada hikmah disebaliknya. kalau nak berkat lagi pergi salam dan cium mak ayah supaya kita lebih tenang. nak2 mak. doa mak memang sentiasa makbul. InsyaAllah...







kbai! <3




No comments: