Happy Cat Kaoani -->

Thursday, March 1, 2012

Puas Hati!





Assalamualaikum!


apa khabar anda semua? sihat?? dah makan malam? saya belum. rasa lapar sangat ;(


seharian ni tak ada entri pun sebab saya ke Kota Tinggi membeli barang2 keperluan nak naik semester nanti. beli baju kurung, blouse, cardigen, kasut, dan lain2. semuanya atas belas ikhsan kakak saya yang baik hati tu. huehuehue.. sukanya sebab dapat membeli benda yang dihajati.


sekarang saya membeli belah tanpa berfikir panjang dan banyak karenah. semua saya nampak dan cantik saya bedal je beli. jangan menyesal sudah. sebab apa yang saya nampak adalah apa yang saya suka. heehehe


tapi handphone saya tak dapat betulkan sekarang. kena hantar kedai tu dalam seminggu macam tu baru boleh dapat balik. nanti2 lah saya ambil telefon tu.. huuuuuu


tapi gembira sangat sebab apa yang dihajati dapat dengan mengikut citarasa saya yang sesuai. hehehe.. sukanya!


malam ni nak makan apa ye? nak ajak mak masak spageti la. heeeee





ok. bye!




No comments: