Happy Cat Kaoani -->

Thursday, March 1, 2012

Bahana Nak Tukar baru





Assalamualaikum..


owhh.. esok aku nak pergi ke Kota Tinggi dan betulkan hp Sony Ericsson Xperia X8 aku tu. tak boleh touch pulak screen dia. semuanya berlaku selepas jatuh katil. akibatnya touch dia lari sikit. tak boleh nak taip mesej. tekan hurup K keluar huruf I. tak menjadi lansung kalau nak taip mesej. janganlah kena mahal2 nak betulkan hp aku ni. jahanam la duit nak beli benda lain. haih  -.-'


aku ada benda lagi nak dibeli ni. haih. janganlah merosakkan niat aku yang suci murni nak membeli belah tu. kalau terrosak aku kenalah membeli belah mengguna duit ptptn yang bakal masuk 2 Mac ni. haih. dah la yuran UiTM naik dari RM490 kepada RM525. ish2.. memang la tak banyak sampai beribu tapi... naik jugak kan namanya.. hukhuk


semoga tak mahal. tak pun tak payah bayar langsung. mintak2 la masih dalam warranty jadi selamat sikit duit poket aku tu. boleh bawak pergi shopping! huahahahhaa..





penat gua nak upload gambar. punyalah slow sampaikan dah upload pun dah select photo tak buleh. grrrrrrrr... marahnya! kenapalah internet ni macam siput je jalannya? hadoi, ni kira dah laju jugak la dari siang tadi macam hampagas punya slow internet. nak bukak facebook pun tak lepas. tensi gua! tensi!


gambar atas ni dekat kedai makan. yang bestnya internet laju kedai tu. jadi boleh bukak blog thru phone. walaupun bukan phone canggih. wakakaka. sukanya mak uolsss! korang nampak kan walaupun kabur. hehehehe =P


inilah bahana nak sangat tukar hp. kan telefon lama dah merajuk dan rosak. inilah sebab musababnya. isk3.. kesian hp ni. baru berapa bulan dan ada ura2 nak tukar. wakakaka.. sebab tuannya tamak haloba la asyik nak tukar je!


padahal tak ada maknanya nak tukar hp. pakailah hp tu sampai dah rosak teruk baru la ada belas ihsan nak tukar telefon. sekarang ni pergi mintak maaf dengan hp atas ni! cepat! kalau tak dia merajuk lama2 aku jugak yang susahhh.. huaaaaaa


ok la. esok nak pergi awal pagi. pukul 8 je bas dah jalan. cettt, jangan tanya kenapa naik bas lagi, lesen tak lepas lagikkk.. kesian.hahaha


ok, bye, nite!







No comments: