Happy Cat Kaoani -->

Saturday, March 3, 2012

Malam ni makan apa?





Assalamualaikum..


salam 1 Malaysia! 


korang semua dah makan? aku dah makan 2 pinggan spagetti yang aku masak sendiri. sedap gila weh! hahaha.. gila perasan nak puji masakan sendiri. padahal masakkan paling senang kat dunia. budak umur 7 tahun pun boleh masak.


ce korang suruh adik2 korang masak. mesti dia pandai jugak. aku tak leh la, aku tak ada dik nak suruh masak. jadi nampak la kebolehan aku yang menyerlah! *sila muntah hijau*


sebenarnya malam ni masak spagetti sebab nak habiskan balance hari tu. ada beli spagetti tapi tak habiskan. jadi belilah setin Prego perisa Keju berkrim disukai ramai! heeeeee


cuma tambahkan daging cincang, capsicum 3 warna dan sedikit lada sulah. lepas tu bubuh air sikit bagi jangan pekat sangat dan tak masin sangat. done!


dah boleh makan!!






tak cantik? pedulikkkk... janji rasa dia sedap! hahahahhaa




ok bye!






2 comments:

Nelly The Strange said...

sedap tu yang penting !! hhaha

Syat0za Zai said...

sedap nyee!
tapi zai masih x tau masak spagetti tu :( waa~ maybe jarang buat kot..