Happy Cat Kaoani -->

Thursday, February 16, 2012

Yang dulu2 semua dah dimaafkan..





Assalamualaikum semua..


dah tidur ke? ke belum tidur? ermm... rasanya kalau ada yang belum tidur tu mesti dok buat kerja kan? macam aku lain la. cuti semester. mana ada kerja dekat rumah. kerja ruma pun tak ada. hahaa..


sebenarnya aku tatau nak cerita apa. cuma aku nak cerita pasal blog ni aje. aku buat blog ni dalam 2 tahun lepas. tapi lepas setahun aku tak banyak dapat follower. bukan sebab apa. aku ni jarang promosi blog aku. aku cuma tulis blog ikut kata hati aku. ikut kepuasan aku. aku bajet tak ada orang baca la. tak best kan..


tapi rupanya kawan2 aku baca. masa hangat blog ni ramai kawan2 aku buat. ramai yang tergila2 sampaikan sanggup tukar2 theme dan layout pat ratus lapan kali semata-mata nak nampak benda ni cantik. masa tu pantang ada kawan sama application dengan dia terus je sound. bajet dia sorang la reti buat macam tu.


masa tu semua benda nak cerita dalam blog. macam2 la orang tulis. sama2 nak saketkan hati atau apa2 pun.. hangat gila benda ni sampaikan kadang jadi gaduh jugak la. gila tak matang masa tu aku rasa. setakat blog pun nak gaduh2 bagai. aku macam rasa bodoh pulak buat benda macam tu. tapi biasalah manusia, lepas bertindak baru fikir..hahaha


semua orang masa tu dok pakat2 tulis blog. dan2 semua buat blog. tapi tak semua yang terus macam aku. aku dari dulu sampai sekarang masih dan sentiasa update blog. pasal2 apa2 pun. kalau bukan pasal diri aku pun aku update pasal kehidupan sekarang ke. apa2 ajelah. 


bila sekarang aku tengok blog lain terbiar. tak ada yang nak uruskan. kesian blog2 korang tu. 


sekarang tak payah nak sound2 thru blog lagi la. tak macho gila. tak matang langsung kan. haha. dulu pu dah lepas dah. aku pun tak simpan pape dalam hati. dah maafkan semua orang dah. nak buat apa simpan marah kan. =)


hope korang pun tak terbawak2 marah tu. harap kita semua dah saling memaafkan. semua tu benda yang paling tak matured kita pernah buat kan? heeeeeeeeeeee


sama2 la menulis benda yang baik2 je dalam blog. kalau nanti kena hisab tak adalah berat sangat nak pikul beban blog ni. kan??


k la. bai!






No comments: