Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, February 1, 2012

Kering kepala Otak




Assalamualaikum kawan2..


cuti sem kali ni tak tahu la best ke tidk. rasa bosan pun ada. kena mengulang balik belajar kereta la hape la. cuba kalau dulu aku dapat teruskan belajar kereta tu, mesti sekarang aku dah ada lesen dan aku tak payah nak mengadap orang yang kena belajar tu semula. see.. ayat aku pun dah terbalik2.. geram punya pasal.. huh!


tayah la cerita banyak2. kawan2 aku ramai dah yang dah dapat lesen. aku je loser lambat buat lesen. kannnn.. 


buat setakat ni tak ada apa yang menarik pun. semuanya biasa je. aku malas nak baca novel. malas nak tengok movie sebab semua movie tak ada subtitle. cehhh.. tak suka la tengok cerita yang tak paham nih.. huuu..


lagi? lagi? melancong memang tak rasanya. sebab aku sibuk ambik lesen -.-'


erkk... apa yang best pasal kau ni iza? semuanya membosankan.. dan pelik. ye ke aku ni pelik. entah. aku rasa aku tak pelik. tapi mungkin orang lain akan kerut kening bila aku cakap apa yang aku suka dan apa yang aku fikirkan.. 


niat di hati ada juga nak menulis cerita pendek ke cerpen ke hape. tak kisahlah cerita apa. tapi still malas. apa yang malas sangat ntah aku pun tak tahu. hari2 bangun tengok tv, teman mak pergi kedai beli ikan, tengok tv, makan, tengok tv. B.O.R.I.N.G.....


ape korang buat cuti2 ni? kerja? melancong? ambik upah jaga anak orang? ambik upah buat kuih? menjahit?  memasak hari2 untuk keluarga? bersihkan halaman rumah? betulkan keta? motor? merayap ke shopping2 mall? atau perah susu kambing? 


gila bermanfaat aku tulis pekerjaan atas nih! miahahahhaa...


aku ni memang tak buat hape. boleh kira cicak dalam rumah. kalau mak aku suruh aku kira bulu kucing pun aku sanggup! punyalah tak ada kerja kan? hahahhaa


korang ada aktviti bermanfaat???



No comments: