Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, January 3, 2012

Suka makan ubat kan??





macam baru habis satu bebanan yang berat. rasa macam penat sangat segala kepala, perut, usus, limpa dan hempedu. tapi si kaki dan tangan lagi la bising sebab lagi penat. hahha


rasa macam nak rest lelama pulak. tak sedar diri padahal 4hb aku ada paper CTU tau. gila selamba badak je kau relax kan iza?? 


aku risau tapi tak meresap lagi segala isi hati nak study macam orang gila siap sengseng lengan dan toncet rambut macam sawan. sebabnya aku rasa segala urat saraf dan otot aku ni sengal. penat. letih. aku rasa aku nak kena makan pandol actifast la baru reda. sebab dulu masa mula2 kelas serving aku rasa macam penat gila, then aku makan panadol. hilang je. ye, ye. korang nak cakap aku suka makan ubat lettew..memang aku suka makan ubat dari aku merana saket. huuuu..


shah alam minggu ni mengalami evolusi panas memanjang. dah tak hujan2 seperti hari2 lepas. ni dah masuk spring dah ni. no rainy day.. 


panas bukan main lagi. tapi nasib baiklah sebab aku senang nak bergerak kesana kemari sendiri naik bas je. kalau hujan kan payah nak jalan sana sini.. huuuu


ok2. nak ambik actifast then mandi then tidor la. boleh kan gitu?? 


esok bangun pegagi goreng jemput2 then makan2 suka hati sambil study dengan gigih! go go! gambate!!!!





konon aku belajar lah kan?? hampehhhhhhhhh... eh, tapi ni benar2 buat esemen BEL ok. bukan cobaan! hahaa






kau tengok la segala jajan dekat rumah aku angkut dalam beg. mane la beg aku tak berat. dengan captain munch dengan chachos lagik. ceh! dah la selamba badak makan dalam pustakaan! ahhahaa..



gua lapar der, mane nak kesah ni boleh makan ke tak. hahahaa






ini memang tak tipu seraknya buat kerja. ni cuma berdua je ni. kalau berempat memang beg2 semua kena letak bawah la. haiyokkkk..berserak kemain! hahaaha


kalau aku cakap gambar aku ni semua real dan tak fake macam ni caption dia "no editing" korang marah tak agak2????  hahahhaa..padahal terang2 aku dah edit. tapi meja serak tu memang kami wat kerja la. hehehe



aigoooooooooooo.. pi tidur la makcik iza suka membebel! hahaha





2 comments:

Pen Biru said...

hmmm..jg sikit pemakanan tu dik.akak ni dulu masa study kuat btol mkn makanan ringan, last2 badan bertmbah berat..ok.take care

Nour Eyza said...

tu mkn jajan je kak. sbb tak mkn lagi. last mkn pukul 7 smlm.pastu g lib kul 6 ptg soknya bru mkn. mne la x lapar..huuuu

thanks kak sy ingt...