Happy Cat Kaoani -->

Monday, January 2, 2012

Berpeluh ketiak demi BEL




Assalamualaikum...


Akhirnya dapat jugak aku bersuka ria menaip keypad laptop yang ku sayang ini dengan perasaan yang sangat senang dan ringan. seperti terjatuhnya segerombolan kutuk atas kepala akibat disembur Shieldtox. huehuehue


nampaknya aku dah sangat2 terdesak dan tersawan dengan BEL ini. demi BEL aku sanggup berbasah ketiak, berkejang kaki, berlendir badan jalan kaki, naik bas, lintas jalan semata2 nak buat BEL sensama dengan kawan aku tu. psssssttt.. dia kata aku kawan karib dia. hikssss... malunya kittewwww... hehehehe





aku berusaha la buat dengan dia sampai rasa pening. lapar. penat. aishhhh.. memang kawan baik aku pun. rasanya kawan lelaki paling baik dengan aku la kot. sebab aku sama2 diploma dengan dia. buat esemen sama2 dengan dia, buat praktikal diploma dengan dia. ish3... banyak rupanya aku buat sama2 dengan dia. hehehe


sampaikan kalau orang 1st time kenal kami mesti akan kata kami ni couple. wahhhh.. kalau dah kenal dia tapi tak terpikat dan tak taste memang kau dah ilang akal. susah nak jumpa budak lelaki macam dia sekarang. tapi bagi aku, atas nama kawan tu lagi kuat persaudaraannya. lagi2 pulak kami sama2 orang Johor. hehehehe


sekarang masa untuk berehat dan study CTU. huaaaaa... CTU banyaknya nak kena baca. dah la buku dia gila bosan. kalau tak kuat iman memang malas nak baca. hehehe. tapi nasib baik la aku suka sejarah. boleh la lagi aku baca dengan perasaan yang pura2 sangat best macam baca buku cerita Jemari Seni. hehehehe






uitm kosong? miracle kan? hahahhaa


dah2. aku dah mengantok dah ni. nak tidur kejap.




hiks. sedar2 kang dah malam je. hahahaha




No comments: