Happy Cat Kaoani -->

Sunday, January 8, 2012

Selamat Pagi Ahad! =)





assalamualaikum..


selamat pagi semua kawan2 sekalian. pagi? boleh diiktiraf lagi kan?? waaaa... seronoknya pagi ahad yang indah ni kan? korang ada plan jalan2 pergi mana2 ke? pergi berjalan dengan keluarga best kan hujung2 minggu macam ni. pergi pantai ke, piknik ke, pergi bersiar2 ke, pergi window shopping ke..heeeee


sarapan apa korang pagi ni? aku sarapan telur setengah masak dan roti bakar. air pulak Old Town Hazel Coffee... huagrhhhh.. sedapnya! tambah pulak susu full cream milk Dutch Lady! sedapnyaaaaa! lemak berkrim menggemokkan badan aku yang memang gemok nih! huhahahahaa...


tapi itulah menu yang aku idamkan! sedapnya.. tapi tak boleh makan selalu la weh.. matik la.. sekali sekala boleh la. bila tekak rasa teringin je..






macam dekat kopitiam pulak rasanya kan? nak2 minum air coffee Old Town memang la layannnnnn....heeee...


adore gila dengan kopi dan roti Old Town. sedap weh! 


lepas makan ni mari la kita study economy secara berjemaah dan fokus! sebab selasa ni ada paper economy. sangat la payah bagi aku yang tak ada basic economy lagi yang tak suka nombor serta segala macam tentang saham dan business. apakah aku harus lakukan??


aku berusaha untuk jatuh cinta pada economy tapiiiiiiiii.. nampaknya belum lagi la.. sob2.. kesian En Eco tunggu saya menerima cinta dia..hikssss!  -.-'


saya nak berusaha study ni. huarghhhhhh... perut kenyang hati senang. mata mula la melayang.....hahahaha




bai!





No comments: